неделя, 19 декември 2010 г.

Искам...


23 Ноември 2008, 20:25 Публикувано в BgLOG 26 коментара , 504 прочита
Категории: 42


Тъй, наближават, Коледа и Нова Година по традиция всеки почва да казва каво иска да получи за Коледа или какво иска да постигне през новата година. Хмм. Значи и аз трябва нещо да поискам (дали ще стане е друг въпрос). Искам...

Първо - бяла спретната къщурка (може и да не е бяла, аз ще си я и спретна, само да не трябва да се ремонтира) със Сателитен интернет. Отпред искам да има малка полянка, където да се боричкам с кучето. Полянката ще е с райграс - Искам райграсът ми да бъде "емо" - сам да се реже. Вътре в къщата да има хладилник - хладилникът да е пънк - в цветовете на дъгата и единствената му мисъл да е как да се напълни с бира. Масата ми може да е като Бойко Борисов - всяка сутрин да ми дроби попара, която аз да сърбам - не, че съм толкова фен на попарите, въпроса е за идеята...

За Коледа искам да ми подарят прасе-депутат - добре угоено и да ми е кеф да му тегля ножа...

Искам да съм полицай и да карам служебната Карера...
Искам да легализират дуелите...
Искам делниците и празниците да си сменят местата...
Искам Трифон Зарезан да е всяка седмица... по два пъти...
Искам да намалят със 99% цената на алкохола, бирата, кока-колата, бензина, шунката, портокалите, пържолите, шоколада Своге и свирките...
Искам да не ми спират тока и интернет-а в разгарата на някоя важна дискусия...
Искам да не ми спира водата, когато косата ми е цялата в шампоан...
Искам прасетата да не ме будят в 5 часа всяка сутрин...
Искам жената най-сетне да стане от компа и да ми направи вечеря...
Искам ... май много вече взех да искам... дай-нещо по-реално - искам някой да иде за бира, че в хладилника няма...
Май е по-добре да спра да искам и да ида сам да си купя...

P.S. Искам платформата на БГЛог да не сбъгясва точно 3 секунди преди да натисна публикувай, добре че съм умно дете и копирах поста, когато видях, че тръгва да сдава багажа
Искам и обяснение какво точно е станало.
Искам и разните ми ти му там лишени от Хумор за Чувство сухари, които на всичкото отгоре не ме и харесват да спрат да ме четат...
Искам и да не ги виждам...
Искам Джордж Буш да падне в изсъхнал къпинак и на излизане да настъпи мотика... два пъти...
Искам на Ото Кронщайнер надгробната плоча да е на кирилица...
Искам повече да не видя нито един надпис на шльокавица...
Искам ... искам най-сетне да ми се досвали сериал-а, че да имам какво да правя, докато вечерям...

P.P.S. Искам в категории да има и нещо от сорта на "Лордови изтрещения"



Мой допълнителен коментар:
- Ако папкаш и слушкаш Дядо Коледа щял да те навести... - Дядо Коледа е идиот бих казал, защо му е да знае къде живеят всички лоши момичета, при условие, че не ги навестява???

Няма коментари:

Публикуване на коментар