неделя, 19 декември 2010 г.

За Бат' Бойко, Столична община и Женската им рода...

18 Ноември 2008, 12:14 Публикувано в BgLOG 16 коментара , 293 прочита
Категории: България, 42, Нещата от живота, Ежедневие


Тук пропускам три страници най-ситния възможен шрифт с думички, които не са подходящи за хора под 90 години (приемаме, че тези на 90 са достатъчно глухи, за да не ги чуят) и от такова естество, че дори Стоичков би се изчервил от срам. Споменават се женска рода, комшийки, приятелки, познати (жени), колежки, женската рода на приятелките, познатите и колежките, меки китки и т.н.

Пропускам факта, че околовръстното ми беше затворено много по-дълго време от обещаното и аз два месеца трябваше или да си чупя колата по разни черни пътища (накрая и самият път се счупи дотолкова, че само с джип имаше шанс да се мине) или да я чупя по пътя за Бистрица, през който беше основният път за Симеоново и който никой не си бе направил труда да оправи, преди да отклони пътя за натам (както и бул. Климент Охридски). Хубаво, поне сега околовръстното ми е отворено и няма нужда да минавам през Драгалевци за да ида до Семинарията, където да се отдам на пост и молитва...

Изключвам и факта, че като минавах през Драгалевци редовно газех в реките от вода, въпреки че не бе валяло от седмици. Какво ме интересува водопровода на Драгалевци ли? Ами първо, така бързо преминаващите рейсове няма да ми пълнят купето с вода, когато съм спрял и съм си отворил джама. И второ! НЯМА ДА МИ СЕ НАЛАГА ЗА ПОРЕДНА СУТРИН ДА СТОЯ В БАНЯТА ЦЕЛИЯТ В САПУН И ДА СЕ ЧУДЯ КОГА ПО АНГЕЛИТЕ ЩЕ МИ БЪДЕ ПУСНАТА ВОДАТА ОТНОВО!!! Писна ми!!! Това нещо продължава вече близо два месеца. И аз пак съм добре, оказа се, че човекът, който живее от другата страна на улица си е прокарал собствен водопровод и на нас водата ни идва директно от главния кран, а останалите комшии нямат вода с дни. К'ъф е тоя проблем, който вече два месеца не могат да отстранят??? Ами, ако нещо стане с газопровода и толкова време се бавят да го отсранят? В такъв случай, ако не се издушим, това би било идеален начин за отказване на тютюнопушенето...

Няма коментари:

Публикуване на коментар