неделя, 19 декември 2010 г.

Криза ли!?

29 Януари 2009, 17:20 Публикувано в BgLOG 19 коментара , 272 прочита
Категории: 42
Етикети: 42, криза, лордъ


От няколко месеца наляво и надясно се тръби, че сме били Световна Икономическа Криза (или както там се казва). До тук добре, така де, може и да не е добре, но тъй като аз не съм видял недоброто, продължавам с оптимизма. Сега погледах един интересен пост за третата световна и тъй като за днес специално нямам много задължения (утре обаче очаквам обаждане какво трябва да върша и да е със срок вчера, но това е друга тема), реших да се поровя из нет-а и да видя какво точно представлява тази криза и дали е от наш'те (демек, к'во е т'ва, за к'во се бори и има ли почва у нас). Хубаво, ама кака Гугъл нищо не каза. Гледам разни заглавия - Путин обвинява нам'си кой си, един обвинява капиталистите, един обвинява марксистите, трети обвинява лелята на четвърти, че преспала с пети, а не с осми и така... (Аз обвинявам общност "Образование", но това вече съм го казал на друго място). Идеята е, че единственото нещо, което аз съм видял от тази криза е факта, че бензина ми поевтиня с ... 70 и няколко стотинки. което е над 30%. Много се радвам, но не забелязах другите стоки (всъщност единственото друго, което купувам са хранителни продукти) да са поевтиняли особено. Не мога да разбера за какво е цялата тази дандания. И понеже, все пак аз обикновено пиша постове с някаква цел, целта на този пост е, че искам тук и сега, някой с достатъчно познания по икономиката да ми обясни какво точно представлява тази криза и какъв ефект (т.е. какви последици) има като цяло. Не искам да знам кой е виновен - искам да знам причините довели до нея (обаче обективни, а не тези, които ще изтъкнат "Образование" за да се оправдаят!) 'Щото накрая излиза, че целия свят еди-какво си, а аз тук още влакове си взривявам... Хайде, бъдете така добри някой да ме изведе от заблуждение...

Няма коментари:

Публикуване на коментар